Tuesday, March 31, 2009

Birthday Party Halim - Sat-sat Ada Yang Tercicir la!!!



Nampak gayanya cerita Halim masih belum habis, ingat dah nak posing dengan hadiah...tapi sebelum tu Halim nak cerita dululah pasal satu-satunya restoran Malaysia di Qatar ni. Banggakan? kat Qatar ada satu restoran Malaysia. Cantik pulak tu, macam-macam ada nasi lemak, sate, mee kari, nasi goreng, mee goreng kicap ,rendang, ABC, kuih-muih dan banyak lagi. Suka tengok kalau orang luar datang makan nasi lemak, makan kepok keping rasa cam entahlah nak cakap tapi terasa bangga dengan Malaysia. Restoran ni kepunyaan penuh rakyat Malaysia yang dulu pramugari Qatar Airways. Dengan ucapan agar terus suksess yea. Setiap malam Jumaat dan sabtu ada buffet direstoran ini, sesiapa yang terasa ingin menikmati makanan Malaysia bolehlah berkunjung.





Gambar ni diambil oleh ibu sebelum kami keluar, sekarang ni ditingkat bawah restoran, hiasan yang cantik dan banyak menjurus kepada peranakan baba dan nyonya.

Ok..ok, Halim lepas ni ada satu lagi je entry Halim posing dengan hadiah, dah takde dah yang tertinggal. My gurl-gurl dan marah mereka pun ada cerita jugak. Bilalah nak habis cerita abang ni!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin